Followers

My Fwen list

Wednesday, February 17, 2010

i'm craving for this right now

argghhh geramnyer ble tgk mender alah nih..
harap2 bleh dptkan jgk dlm taun nih satu huhu..
skrg tgh dok servey harga n model
warghhh gile aku rambang mata nk pilih


korang nk tau x ape yg aku dok craving sgt tu,spai x lena tdo mlm,mkn x kenyang
(wahahaaha tipu semata-mata)



Meet the Mini 10 and Mini 10v

layan la pic ni ekk






dellwpencil.jpg


dellpencil2.jpg






haaa klu dpt kaler pink or white mmgggg besttt

















purple pon cantekkkkk










yg penting ianya kecik sgt,xperlu beg yg besar tuk simpan nk mudah nk angkut kemana saje heheh





ha kan ...senang di angkut...x mcm beg laptop pon...boleh simpan mne2 beg pon













da byk tempat p servey tp x t'beli lg ..pslll DUIT x cukup byk lg lor hahaha ..byk yg perlu aku dahulukan yg lebih penting
tp aku akn pastikan...taun ni klu xder pape halangan..insyallahhh
korang doa2 kan lah moga cepat skit impian aku ni t'capai ehihihih

leh rambang mata klu tgk lme2 spai xtau model ape yg kenan..stakat ni minat dell ngan acer huhu..

okeylah itu saje...hope u all like it too...

p/s actually abg ipar da suh amik,byar bulan2 ..tp aku xmo lg mlas nk tggung utang..sabar dahulu wat mse skrg..wlpon ati da mmg x sabr hiih..

2 comments:

  1. eza..
    ann pun nak laptop dell yg pink...
    cantik...
    nampak comel aje kalau perempuan yg pakai..

    nanti kalau eza dah beli jangan lupe tayang kat ann yer...

    dapat jugak ann tumpang gembira

    ReplyDelete
  2. sure2..klu "t'beli" eza tnjuk...psl skrg gna yg tmpt kj aje,sdri pya xder lg huhuhu

    ReplyDelete