Followers

My Fwen list

Tuesday, February 9, 2010

Dpt Limau lageee....

ni dah kli ke bpe ntah org kc limau
bse la nk Chinesse New Year kan....

ari ni dpt lg 2 kotak dr spe aku x ingt plak heheh,,org kc kita ambik jee
lgpon bnda free kan ,
msti korang nyampah kan psl limau pon nk kecoh2 kan kan

ah dulik ape aku hahaha



ni specel tuk tatapan kwn aku anick leeyana yg berada nun di kl sane,dia suke mkn limau ehehe (klu dekat aku blh je kc weh)

bkn salu dpt bnda free weh,,beli len ,free len x pyh byar pon,berkotak-kotak lak tu dpt...hah mknnn spai kembung perut hahahaha


p/s tiap kli raya cina aku teringin nk mkn kuih bakul ,tp mne nk cari yg halal pya ekk huhuh
p/s to warga chinesse tu..Hppy thun bru la ekkk (mne tau kot2 ada sesat masuk sni hihi)

3 comments:

  1. wah.. samapi 2 kotak yer.. buleh mandi limau nie.. hehehh

    P/s: Eza dlu ann duduk umah kt lorong pandan,kt flat belakang restoran kopitiam

    ReplyDelete
  2. eh dekat la...eza pon dok kt lorong pandan ni.blaja kolej mne ek

    ReplyDelete
  3. Wah!!! makin cantek blog engko eizOt, bagus2

    ReplyDelete