Followers

My Fwen list

Saturday, December 19, 2009

Nak kek ni!!!!plsss

spe pdai or terrer buat kek nih??
aku mmg suke giler la mkn,lelebey yg bebetol limpah/basah ngan coklat tuh
yg bse aku no layan hokeh hihih kureng skit

haa mcm ni la ropanye kek coklat itu..rse2 korang pon suka x.
klu suka moh amik pisau kita pkat tgk hahahaha...
siyess sedap ...
kaya dgn coklat
sungguh mengoda hatiku huhu.
Ari mggu nih nk try bakar sdri,hasil nty xtau la lgumana jdnye.coz den x penah bakaq kek no huhu.tp x salah mencuba kan..demi kek pujaanku...
sesape yg salo buat tu meh la kc aku respi skit hikhik
p/s kek yg tempah kt kedai slalu x menepati citarasa ,,coklat x lempab la ape la haishh
mencikkk!!!

3 comments:

  1. ak rusing mu nak bkr kek
    ak tkt mu bkr ngan dapur2 skali xpun
    ngan mu2 skali terbakar..

    ReplyDelete
  2. cett..mu cabar aku yer ..jadi tau aku buat,sedap lagi hahaha

    ReplyDelete
  3. Eza...
    ann suke kek cekelat..
    selalu jugak ann wat kek cekelat..
    tapi yang kukus...
    eza nak resepinye tak??
    sedap dan mudah :)

    ReplyDelete